Vilka typer det finns *arg*

Jag är med på en tråd och där känner man sig inte välkommen om man inte tycker exakt som de. Jaja, strunt i dem!

Jag har iaf gått ned 20kg, har nu 15kg kvar, hoppas kroppen förstår att jag minskar i vikt för jag har inte minskat i cm på flera flera veckor.

Jag ska nå nästa delmål innan min födelsedag, får se hur det går.

Jag har några datum då jag ska äta, 4/5, 9/5 och 13/5 (min födelsedag)

Men efter senaste "frossningen" så gick jag ju ned 2,5kg på en vecka trots att jag åt restaurangmat, chips/choklad och hotellfrukost *ler*

Nu ska jag fortsätta med ren kuren så att jag har ca 5-8kg att ta med upptrappning och kombi.


Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Johanna

HEJ!!! Va kul att höra av dig!
Tackar så mycket. Den 9/10 beräknas kotten titta ut... vilden som den även visade att den var på UL. Är gift sedan 29/2 med min Mathias från Härnta (H-sand) och vi flyttar tillbaka hem dit sista helgen i maj. Längtar hem och har fått jobb på Sandö så finns inget som hindrar en längre! :)
Hoppas allt är bra med dig. Kramis

2008-05-09 @ 17:47:00
URL: http://annahoj.bloggagratis.se/
Postat av: Kristina

Hej! Sett dig på familjeliv åxå, lite roligt att hitta din länk på johannas blogg och sedan koppla ihop ett och ett att det måste vara samma människa. Kisse heter jag på familjeliv. Ungdomskompis med johanna, vi har varit på samma fest en gång då jag tror det var du som bodde i en lägenhet mitt imot polisstationen i sundsvall... du var i alla fall på festen om jag inte har helt helt fel :)

2008-05-09 @ 22:41:27
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0