Skoj sak =)

10 Favoriter

Färg: Rosa, Svart, Lila
Band: E-Type, Di Leva, Takida, mfl
Film: Sagan om Ringen
Bok: Alla böcker med Maria Eriksson
Sport:  Bläää
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Daim tex
Mat: God mat som tex paj
Tid på Dygnet: -

9 För tillfället

Humör: småsugen
Smak: -
Kläder: Trosor, BH, tröja och byxor
Bakgrund: Sitter på jsommarobbet
Nagellack: Inget just nu
Tid:  18:29
Omgivning: Tv i vardagsrummet, brukaren får sond
Irritationsobjekt: Äckliga ex, stroppisar
Måste: fixa detta *hemlis*

8 Första

Bästa Vän: Martina
Screen name:  AnnisPannis, frugan
Husdjur: inga tyvärr, vill så gärna ha en katt
Piercing: Öron
Förälskelse: i maken Petter
Musik: E-Type
Bil: Vi har en Renault Megane, skulle vilja ha ett körkort också =)
Mobiltelefon: Sony Ericsson men vill ha en ny

7 Senaste

Party: hmm inget på länge
Mat: Ja, sånt gillar jag =)
Dryck: Cider och Coca Cola Light
Biltur: hmm, sist åkte jag med svärfar och barnen till Buspalatset
Kyss: Av Petter igår kväll
Spelad låt: -
Tv-program:

Våra Bästa År

6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Hmmm...JAA
Blivit arresterad:  Nej

Badat Naken: Japp

Varit med på Tv: kommer ej ihåg
Kysst någon du inte känner: Ja, innan jag träffade maken

5 Nej tack


Kläder: vet ej
Mat: Pölsa, Lever och Pytt i Panna

Musik: Dansband
Dryck: Kaffe och Whiskey
Personlighetsdrag: Falskhet och stroppisar*BLÄÄÄ*


4 Saker


Du gjorde igår kväll: Jobbade,sov i jobbsängen
Du kan just nu höra: TV:n
Du kan inte leva utan: Mina barn och Petter + mina andra nära och kära
Som du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn eller glor på tv eller ringer nån


3 Personer


Du kan berätta allt för: Petter...några få vänner

Du tycker om: Mina nära och kära
Du inte gillar: Mitt ex, stroppisar, porr


2 Val


Kaffe eller te: Te
Vår eller Höst: Vår

1 Önskan

Att få leva tillsammans med mina nära och kära i ett bra och hälsosamt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0