Lite skoj

3 saker jag skäms för:

1: Min mage och mina lår

2: Mina stora fötter
 
3: Min dåliga karaktär

3 saker jag är stolt över:

1: Mina älskade barn,, Max och Moa

2: Att Petter vill vara tillsammans med mig

3: Att jag har världens bästa familj och vänner

3 saker jag vill göra år 2009:

1: Lyckas gå ned de sista kilona jag har kvar

2: Få ett fast jobb

3: Ha riktig långsemester med familjen


3 händelser år 2008 som jag aldrig kommer glömma:


1:
Mormors död (18 september) Rest in peace

2: Våran Mallorca resa

3: Min viktnedgång

3 saker jag inte kan klara vardagen utan: 

1:  Mina underbara barn + make

2: Min dator

3: Go' mat

3 personer jag avundas:

1: Min älskling Petter, för han är så jäkla duktig på typ allt och lyckas med allt han tittar på
 

2: Alla som har fast jobb och inte behövat kämpa för det

3: Alla som har många "nära" vänner, jag har knappt någon längre =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0