Mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick ned ca 22 kg men jag har tyvärr gått upp en del av dem igen =(

 2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nja

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, min syster fick sitt andra barn, "tyvärr" samma dag som dottern fyller år *hehe*

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja,, min älskade mormor dog 18 september (ganska oväntat)

5. Vilka länder besökte du?
Spanien (Mallorca)

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jag vill ha ett fast jobb, smalare kropp

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Då min mormor dog den 18 september.

8. Vad var din största framgång 2008?
Viktnedgången

9. Största misstaget?
Att återigen släppa tyglarna när det gäller vikten…

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
inget speciellt

11. Bästa köpet?
vet ej

12. Vad spenderade du mest pengar på?
till hemmet eller till barnen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När folk sade att jag var så duktig att ha lyckats gå ned i vikt

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
True Beliver,

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet ej. Både och

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit mig mer tid till att göra saker som jag mår bra av.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat.

18. Hur tillbringar du nyår?
Med maken, barnen och mina föräldrar

19. Blev du kär i år?
Nej

20. Favoritprogram på TV?
Våra Bästa År, Let´s dance, Ensam mamma söker. Sedan gillar jag alla sjukhusdokumentärer som visas på TV4 Fakta.

21. Bästa boken du läste?
Många

22. Största musikaliska upptäckten?
Ingen speciell…

23. Något du önskade dig och fick?
En ny mobil, men den är lite krånglig

24. Något du önskade dig men inte fick?
Nja..

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade här hemma med släkten

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om jag lyckats gå ned till målvikten och kunnat hålla den

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
tråkig, bekväm

28. Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära.

29. Vem saknade du?
min "bästis" Jenny...

 

30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Therese, mfl

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0