skojig sak

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Om texten inte får plats i förnstret använder du fösnterlisterna

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
en stickig pläd i fotöljen

3. Vad såg du senast på TV?
Let´s Dance

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
10:20 (klockan visade 10:24)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Dottern som bläddrar i Clas Ohlson katalog, sonen som leker med lego

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Ute och åkte bil

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Skrev ett sms till en kompis

8. Vad har du på dig?
Pyjamas =)

9. Drömde du något inatt?
Ja, det gjorde jag. Men det är inget jag vill blogga om. För personligt och känsligt. Inga roliga grejer…

10. När skrattade du senast?
Igår

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Hemska fula gammeldags tapeter

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
nja

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
skoj

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Benjamin Buttons otroliga liv

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Jag skulle köpa mig en fjällstuga, ny bil.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
vet ej

17. Tycker du om att dansa?
Absolut, men jag dansar hellre än bra då då…

18. George Bush?
nej

19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?
Jag har redan 2 underbara barn så Max och Moa, får jag fler barn så blir det Måns el Matilda

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
nej, gillar hellre att åka på semester

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Vad kul att du ÄNTLIGEN kom, välkommen hit!

23. Vilken person vill du ska svara på dessa frågor?
Alla som känner sig manade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0