Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började ta körkort

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag brukar knappt ge några nyårslöften, men jag och en IT-vän har något på G =)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ingen nära vän

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov inte.


5. Vilka länder besökte du?
Danmark och Sverige


6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En bästis, ett fast arbete, en bebis =)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
hmm kommer int på nå


8. Vad var din största framgång 2009?
Jadu, vet int

9. Största misstaget?
Att jag gick upp i vikt trots att jag planerat nedgång


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
*peppar peppar*

11. Bästa köpet?
Våran bil

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Barnen och tyvärr körkort


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina barn

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Våran CD som vi brukar lyssna på i bilen med bla Måns Z och Markoolio

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Övningskört mer hemma, tränat mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
smågrälat


18. Hur tillbringar du nyår?
Hemma hos ma och pa, med syrran och hennes familj


19. Blev du kär i år?

Älskar alltid mina underbara barn och make


20. Favoritprogram på TV?

Let´s dance,


21. Bästa boken du läste?
inte körtkortsboken iaf =)

22. Största musikaliska upptäckten?
hmm vet ej

23. Något du önskade dig och fick?
inget speciellt


24. Något du önskade dig men inte fick?

körtkort


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
firade mig här hemma

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag lyckats med det jag önskade

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

grådassig =(

28. Vad fick dig att må bra?
Min familj och mina nära och kära

29. Vem saknade du?
Min älskade mormor som dog 18/9-2008

30. De bästa nya människorna du träffade år 2009?
inga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0